چگونه خواننده شویم؟

چگونه خواننده شویم؟

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

1 - دروس آواز بخوانید.  چه از قبل متقاعد شده باشید که ستاره بعدی خواهید شد یا تازه شروع کار می کنید ، می توانید از درس گرفتن بهره مند شوید. با کار با یک مربی آواز ، شما نه تنها یاد می گیرید که چگونه بهتر آواز بخوانید بلکه همچنین می توانید صدای خود را کنترل کنید تا همانطور که می خواهید بخوانید. بدنبال آموزشگاه های موسیقی یا افرادی باشید که در منطقه شما آموزش خصوصی صدا می دهند.
برای یافتن معلم صوتی مناسب ، اهداف و خواسته های خود را برای آواز در نظر بگیرید و معلمی را پیدا کنید که در زمینه عناصری که امیدوارید بهبود یابد تخصص داشته باشد. برای یافتن چندین معلم در منطقه خود ، یک جستجوی آنلاین انجام دهید یا از آنها درخواست کنید و یک درس واحد را با حداقل 3 نفر از آنها بخوانید. سپس ، معلمی را که بیشترین ارتباط را دارید انتخاب کنید.

2-  تمرین. به عنوان یک خواننده ، صدای شما ساز شماست. اگر می خواهید یک فضیلت شوید ، باید تمرین کنید ، تمرین کنید ، تمرین کنید.  خواه در دوش آواز خواندن باشد ، در ماشین ، برای پدربزرگ و مادربزرگ ، در گروه کر کلیسا یا در اتاق خود به تنهایی ، آواز بخوانید.

آواز آهنگ های مورد علاقه خود را ، اما همچنین آهنگ هایی را به سبک های مختلف تمرین کنید. با امتحان انواع موسیقی می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.
آواز یک هنر کاملاً فیزیکی است. علاوه بر تلاش برای زدن نت های صحیح ، هنگام آواز ، تنفس صحیح را انجام دهید ، بدن را به خوبی نگه دارید و غیره. 
با تمرین های فراوان ، شما توانایی ها و ویژگی های خود را به عنوان یک خواننده مانند محدوده آوازی ، لحن طبیعی و سبک های ترجیحی خود یاد خواهید گرفت.

3 - دریافت مدرک تحصیلی. اگرچه برای تبدیل شدن به بت بعدی به مدرک تحصیلی خاص یا سوابق تحصیلی نیاز ندارید ، اگر در ایجاد شغل خوانندگی جدی هستید ، می توانید از تحصیلات بهره مند شوید. بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه هایی مانند موسیقی و اجرای آوازی ارائه می دهند. اینها می تواند دانش و تجربه شما را تعمیق بخشد و در مجموع خواننده بهتری شوید.
علاوه بر مطالعه مبانی تئوری موسیقی و عملکرد آوازی ، بهتر است دوره هایی را بگذرانید یا درجه دوم را در رشته ای مانند تجارت یا بازاریابی دریافت کنید. این امر باعث ایجاد تنوع در تحصیلات شما می شود و می تواند مهارت های ارزنده ای برای شما فراهم کند که بعداً هنگام تلاش برای معرفی خود به عنوان یک خواننده و تثبیت در تجارت موسیقی ، از آنها بهره مند شوید.
بسیاری از مدارس برای ورود به یک برنامه تحصیلی در موسیقی از شما نیاز به تست ممیزی دارند.

برای ادامه آموزش به سایت همراه موزیک مراجعه کنید.

منبع: https://hamrahmusic.com/



نویسنده :
بازدید : 792
جمعه 13 فروردين 1400 - 21:14
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: